[BERITA] SABAH MASIH SIMPANAN TETAP BN - 2 - Papar Sabah 2U Malaysia : Bersatu ke arah kemajuan dangsanak
Latest News :
Home » , , » [BERITA] SABAH MASIH SIMPANAN TETAP BN - 2

[BERITA] SABAH MASIH SIMPANAN TETAP BN - 2

Written By 1papar on Tuesday, April 23, 2013 | 9:51 PM

"Sabah tetap simpanan tetap BN, kalau kita simpan simpanan tetap (wang)dalam bank sekali sekala kita kena tengok juga. "Semalam, saya pergi banyak tempat di Kuala Penyu, Beaufort, KimanisBongawan dan saya tak dapat sampai ke Kota Belud tetapi saya diberitahu 10,000orang menanti saya di Kota Belud. "Hari ini saya di Tenom dan saya diberitahu simpanan tetap kita masihkukuh," katanya pada majlis ...



OnePapar Feed
Share this article :

No comments:

Post a Comment

Around The Blog

More on this category »
 
Copyright © 2012-2017. Papar Sabah 2U Malaysia : Bersatu ke arah kemajuan dangsanak - All Rights Reserved